Yhdistyksestä

Software Finland ry on ainutlaatuinen yritysjohdon yhteisö ja ohjelmistoalan suunnannäyttäjä. Liittymällä yli 600 jäsenyrityksen joukkoomme edistät niin toimialan kuin oman yrityksesi menestystä. Tule mukaan!

Alan yrityksiä varten

Software Finland ry on Suomen ainoa yhdistys, joka on olemassa vain softayrityksiä varten. Panostamme jäsenyritystemme kansainväliseen menestykseen tarjoamalla koulutusta yritysjohtajille, vaikuttamalla näkyvästi toimintaympäristöön ja pitämällä äänekkäästi jäsenistömme puolta.

Mukana yhteisössämme on yli 600 suomalaista softayritystä johtajineen sekä joukko kumppaneita. Yhdistyksen hallituksessa vaikuttaa 12 kokenutta ammattilaista ja toimiston tiimi takaa, että jäsenistömme saa laadukkaita koulutuksia, ohjelmia, tapahtumia ja muita jäsenpalveluja.

Tavoitteemme on olla Suomen paras softa-alan yhteisö, ja rakentaa yhdessä parempaa digitaalista maailmaa. Suomessa nimittäin tehdään huippulaadukasta softaa ja me uskomme, että sen avulla ratkaistaan vielä maailman isotkin ongelmat.

Hallituksen kokeneet osaajat

Software Finland ry:n hallituksen muodostaa 12 jäsenyrityksemme edustajaa ja alan ammattilaista:

TAIJA ENGMAN, HALLITUKSEN PUHEENJOHTAJA
LASSI VIRTANEN
Pilvi.com, Founder

Ota yhteyttä!

Haluatko lisätietoja yhdistyksestä, jäsenyydestä tai yhteistyömahdollisuuksista?
Ota yhteyttä Software Finland ry:n ja Mimmit koodaa -ohjelman tekijätiimiin:

RASMUS ROIHA

Välittäjä:

Apix Messaging Oy

Mediapankki

Teetkö yhdistyksestä juttua ja olet kuvia tai logoa vailla? Mediapankista löydät ja lataat käyttöösi helposti yhdistyksen materiaaleja.

Mediapankki

Lue lisää nuoli Siirry mediapankkiin

Tulevat tapahtumat

Mitä uutta tulossa? Tutustu ajankohtaisiin koulutuksiin ja muihin tapahtumiin.

Tule

Mukaan

Software Finland ry:n jäsenenä liityt elinvoimaiseen softa-alan yhteisöön, jossa opit huippuosaajilta, pääset jakamaan kokemuksia muiden yrittäjien ja johtajien kanssa, sekä kasvattamaan bisneksen kannalta elintärkeää verkostoasi.