Verkkoliiketoiminta vauhtiin – kasvua kotimaasta ja kv-markkinoilta

Eikö verkkokaupan kasvu tapahdu toivottavalla tavalla? Loistavatko kansainväliset asiakkaat poissaolollaan?

Koulutusohjelma yrityksille, jotka haluavat parantaa nykyisen verkkokauppansa myynnillistä tehokkuutta tai jotka hakevat verkkokaupan avulla kasvua kansainvälisen liiketoiminnan suunnitteluun / aloittamiseen / kehittämiseen.

Koulutuspaikka on Helsingissä hyvien liikenneyhteyksien päässä. Mahdollisuus myös etäosallistumiseen.

    Olen kiinnostunut seuraavasta koulutuksesta:

    Verkkoliiketoiminta vauhtiin – kasvua kotimaasta ja kv-markkinoilta

    Koulutuksen aikataulu:

    Helmikuu 2020 – syyskuu 2020

    • Valmennus alkaa 12.2.2020 ja kestää 30.9. asti
    • 12 yhteistä koulupäivää 3 – 4 viikon välein,
      koulutuspäivien välissä jalkautetaan osaamista omaan
      yritykseen.
    • Yrityskohtaiset workshopit sovitaan erikseen
      koulutuksen alettua.

    Koulutuksen sisältö:

     

    1) Asiakasymmärrys verkkoliiketoiminnan kasvun lähteenä

    • 12.2. Yrityksen kasvustrategian uudistaminen: asiakkaat, tuotteet ja markkinat
    • 11.3. Asiakaslähtöisyys, tavoiteasiakaskunta ja arvon tuottamisen keinot
    • 1.4. Kansainvälistymisen mallit verkkoliiketoiminnassa. Kansainvälisen kasvun rahoittamismahdollisuudet.
    • Työpajapäivä 1: ajankohta sovitaan erikseen

     

    2) Verkkokaupan myynnillisyyden parantaminen

    • 22.4. Oman verkkokaupan nykytilan arviointi ja kehityskohteiden tunnistaminen.
    • 13.5. Asiakaspolkujen kartoitus ja kehittäminen: ostamisen helpottamisen logiikka.
    • 27.5. Asiakaskokemuksen johtaminen verkossa: kertakaupasta jatkuvaan asiakkuuteen ja suosittelijaksi.
    • 17.6. Kilpailija-analyysi tavoitemarkkinoilla: Omien vahvuuksien tunnistaminen tavoiteasiakaskunnassa.

     

    3) Markkinoinnin tehostamisen keinot

    • 12.8. Markkinointisuunnitelma ja markkinointiviestin laatiminen
    • 26.8. Sisältömarkkinointi, vaikuttajamarkkinointi, digimarkkinoinnin systemaattisuus
    • 16.9. Hakukoneoptimointi ja hakukonemarkkinointi, SoMe-markkinointi, konversio-optimointi ja tarkka-analytiikka
    • 30.9. Työpajapäivä 2 & valmennuksen päätös

     

    Faktat & panostukset

    • Koulutuksessa keskitytään verkkokaupan myynnillisen tehokkuuden parantamiseen ja kohdeasiakasryhmiä puhuttelevien digitaalisten markkinointitoimenpiteiden suunnitteluun.
    • Koulutuksessa annetaan valmiuksia kansaivälisen liiketoiminnan suunnitteluun.
    • Onnistuneita yrityscaseja tuodaan esille sekä kotimaasta että ulkomailta.12 yhteistä valmennuspäivää Helsingissä
    • Lisäksi yksi (1) yrityskohtainen workshop-päivä

    Mitä yritys saa, kun osallistuu valmennukseen?

    • Asiantuntija-apua ja ideoita oman verkkoliiketoiminnan myynnilliseen kehittämiseen ja kansainvälisen kasvun suunnitteluun.
    • Valmiuden käyttää uusimpia digimarkkinoinnin keinoja omissa markkinointitoimenpiteissä.
    • Tukea ja keinoja kansainvälisen liiketoiminnan aloittamiseksi ja rahoituksen suunnittelemiseksi.
    • Konkreettisia case-kuvauksia onnistuneista verkkoliiketoimintaratkaisuista kansainvälisellä tasolla.
    • Käytännönläheistä osaamista ja uusia kontakteja.Vertaisoppimista ja -kokemuksia.
    • Verkkokaupan laatumerkkiprosessin osana kehitystyötään (laatumerkki.fi) sekä vuoden mittaisen jäsenyyden Ohjelmisto-ja e-business ry:ssä (uusille jäsenille).

    Koulutuksen toteuttaa:

    Ohjelmisto- ja e-business ry & Pro Growth Consulting Oy yhteistyössä Uudenmaan ELY-keskuksen kanssa.

    Koulutuksen hinta:

    Koulutuksen hinta sisältää kaiken yllä mainitun. Kustannus yritykselle määräytyy yrityksen koon mukaan. Kaikkiin hintoihin lisätään arvonlisävero.

    Yrityskoko 1-49 hlöä

    987 €

    Yrityksen maksuosuus | osallistuva hlö

    Yrityskoko 50-249 hlöä

    1316 €

    Yrityksen maksuosuus | osallistuva hlö

    Yrityskoko 250- hlöä

    1644 €

    Yrityksen maksuosuus | osallistuva hlö

    Referenssejä verkkokaupan koulutuksistamme

    Haastattelussa Jani Henriksson ja Suvi Palokari Kopio Niini Oy sekä Tomi Siltamies Smart Golf Oy

    Kouluttajat:

    Erkki-Tuomi-ohjelmistoyrittajat-valmentajat

    Erkki Tuomi

    Kasvustrategia, kansainvälisen liiketoiminnan kehittäminen, myyntipsykologia

    Virpi Europaeus

    Yrityksen kasvun suunnittelu ja asiakkuuksien johtaminen, kasvustrategia, kansainvälisen liiketoiminnan kehittäminen

    Jarno Wuorisalo

    Hakukoneoptimointi ja hakukonemarkkinointi

    Peter Sandeen

    Markkinointiviesti ja konversio-optimointi

    Antti Pietilä

    Ostajan polku ja markkinoinnin automaatio

    sari-aapola-ohjelmistoyrittajat-valmentajat

    Sari Aapola

    Markkinoinnin johtaminen ja suunnittelu

    Timo Aittoniemi

    Verkkokaupan myynnillisyys ja markkinointiviesti

     

    Tero Lahtinen

     
    Verkkokaupan tekniset ratkaisut

    Maria Rajakallio

     
    Somemarkkinointi
     

    Susanna Kiijärvi

    EU-rahoitus ja markkinatutkimukset

     

    Olen kiinnostunut koulutuksesta

    Jätä yhteystietosi niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian!

      Olen kiinnostunut seuraavasta koulutuksesta:

      Verkkoliiketoiminta vauhtiin – kasvua kotimaasta ja kv-markkinoilta