Myynnin iltapäivän agenda
12.00-13.00 Lounas ja verkottuminen
13.00-14.00 Myynti kasvun veturina -tutkimuksen löydökset, opit ja omat kokemukset
Tauko
14.00 – 15.30 Myynnin kasvun anatomia -koulutus + Yrityscase
15.30 -> Verkottuminen alakerrassa
Koulutuksellinen osio
Myynnin kasvun anatomia
- Miksi yritykset eivät yleensä kasva
- Kuinka kasvu käytännössä tehdään?
- Kuinka yrityksen kasvupotentiaali arvioidaan
Myynti kasvun veturina tutkimus 2018
Yhteisen lounaan jälkeen käymme läpi Erkki Tuomen johdolla Ohjelmistoyrittäjien, Tivian ja Pro Growthin julkaiseman ”Myynti kasvun veturina” tutkimuksen antia. Mitä tutkimuksen tiedot opettavat meille myynnin haasteista sekä ennen kaikkea haasteiden ratkaisemisesta?
Tutkimuksen tulokset ovat arvokasta tietoa. Tulokset kertovat, millaiset keinot ICT-alan myynnissä todistetusti tuottavat tuloksia. Tutkimus kertoo myös sen, mitkä asiat koetaan suurimmiksi myynnin esteiksi. Näiden esteiden poistamiseen luonnollisesti aiotaan myös satsata.
Myynnin esteiden ja parhaiden keinojen lisäksi tutkimus kartoittaa myös myynnin johtamisen kehityskohteet, tehokkaimmat tavat hankkia liidejä, digitaalisuuden vaikutukset myyntityöhön sekä myynnin kuumimman puheenaiheen.
Uutena asiana tutkimus kartoittaa ICT-alan myynnin näkemyksen julkishallinnon kilpailutusten toimivuuteen.
- ICT-alan parhaat keinot myynnissä
- Suurimmat myynnin esteet
- Parhaat tavat hankkia liidejä
- Digitaalisten keinojen toimivuus ja monta muuta mielenkiintoista asiaa – mikä toimii alalla ja mikä ei?
Yrityscase

Suurimmat virheet ja onnistumiset myynnissä matkalla 0€ —> 4M€
Puhujat

Erkki Tuomi
