Aika: 31.05.2017, 08:30-00:00
Paikka: Eteläranta 10, 00101 Helsinki
Tule aamiaistilaisuuteen kuulemaan mitä social selling oikeasti on ja miksi sinun pitäisi se osata! Tilaisuudessa tutustumme verkossa tapahtuvaan myyntiin sekä Social Selling Bootcamp -koulutukseen. Tilaisuudessa on mahdollista keskustella aiheesta. Voit ilmoittautua koulutukseen jo nyt tai vaikka infotilaisuudessa.
Tilaisuuden tulee vetämään Jan Ropponen Ascend Oy:stä ja paikan päällä on myös Ilkka Nousiainen Salesforcesta. Ilkka tulee kertomaan miten hän myyjänä hyödyntää Social Sellingiä arkipäivän myyntityössä ja miksi sitä kannnattaa tehdä.
Ihmiset ja keskusteluaiheet ovat aina muodostaneet markkinapaikkoja ja markkinapaikoilla myydään. Asian ydin ei ole muuttunut, mutta nyt keskustelut ja verkostoituminen ovat vain siirtyneet muualle. Ne ovat siirtyneet verkkoon!
“Niin, mutta eihän meidän palveluita tai tuotteita myydä verkossa” voi moni sanoa. Jutun juju on kuitenkin tämä: myynnissä on kyse vaikuttamisesta, ja verkossa vaikuttaminen on älyttömän tehokasta – kun sen osaa.
Jos uskot tutkittuihin tuloksiin, mieti tätä: 78% myyjistä, jotka hyödyntävät sosiaalista mediaa saavuttavat myyntitavoiteensa. Ainoastaan 38% myyjistä, jotka eivät hyödynnä sosiaalista mediaa saavuttavat tavoitteensa.
Kouluttaja

Jan Ropponen
Jan Ropponen on työskennellyt viimeiset viisi vuotta IT-ratkaisujen ja digitaalisen markkinoinnin palveluiden myynnin parissa. Viimeiset pari vuotta hän on työskennellyt yhdessä menestyksekkäiden yhdysvaltalaisten ohjelmistotalojen, kuten Salesforcen ja ServiceMaxin, kanssa.
Hänen missionsa on tuoda suomalaisille yrityksille digitaalisen aikakauden parhaat käytännöt myynnin tehostamiseen.
Ropponen on perustanut myynnin modernisoimiseen keskittyvän myynnin konsultointi- ja valmennusyhtiö Ascend Oy:n.
Social Selling Bootcamp -koulutus
Bootcampin lupaus
Opit välittömästi nostamaan myyntituloksiasi, kun hyödynnät kurssin oppeja omassa myyntityössäsi.
Koulutuksen vaiheet:
1. Etätehtävä
2. Päivä 1 (4 h)
- Modernin ostajan ja oman myyntiprosessin yhteensovittaminen
- Case-esimerkit menestyneistä myyjistä
- Oman asiantuntijuuden kirkastaminen ja siitä viestiminen
- Linkedin-toiminnallisuudet ja hands-on harjoittelua
3. Opittujen asioiden jalkautus arkeen
4. Päivä 2 (4 h)
- Tulosten arviointi
- Social selling -tehostamiskeinot
- Toimintasuunnitelman teko
Investointinne: 1190€/osallistuja, Ohjelmisto- ja e-business ry:n jäsenille 900€/osallistuja ja panostus omasta ajastanne.
Koulutuksen ajankohta: Päivämäärät julkaistaan myöhemmin. Tule infotilaisuuteen kuulemaan lisää.