20.10.2020 SaaS-klubi: Kasvumarkkinoinnilla kestävää kasvua
Aika: 20.10.2020, 15:00-16:30
Paikka: Online

Miten SaaS-yrityksen kannattaa markkinoida? Erilaisten kikkojen, taktiikoiden ja kanavien viidakossa omalle yritykselle toimivan reseptin löytäminen tuntuu vaikealta. Tärkeintä on kuitenkin malttaa lähteä ratkomaan yhtälöä omista asiakkaista käsin. SaaS-klubin iltapäivässä oman näkökulmansa ja vinkkinsä teemaan kertovat Hanna Harjula kasvumarkkinointitoimisto Advance B2B:ltä ja Sanni Juoperi Howspacelta. Tämä iltapäivä sopii erityisesti scale up -vaiheen yrityksille, jotka haluavat rakentaa markkinoinnista merkittävän kasvun veturin.

Unohda kikat ja hackit – näin rakennat kestävää kasvua markkinoinnilla
Hanna Harjula, Business Unit Lead, Advance B2B

Hannan esityksessä avataan kasvumarkkinoinnin framework: kasvun pullonkaulojen tunnistamisesta asiakastiedon hyödyntämiseen, jatkuvaan kehittämiseen ja tulosten seurantaan. Mukana konkreettisia esimerkkejä ja vinkkejä, joita voit ottaa käyttöön omassa yrityksessäsi.

Pohjois-Amerikan valloitukseen vauhtia markkinoinnilla
Sanni Juoperi, Growth Marketer, Howspace

Howspace lähti valloittamaan Pohjois-Amerikkaa juuri koronan kynnyksellä. Sanni avaa puheenvuorossaan markkinoinnin merkittävää roolia kansainvälisessä kasvussa – mistä lähdettiin liikkeelle, mitä on saavutettu, ja mitä aiotaan tehdä seuraavaksi?

Puhujat

Hanna-Harjula-AdvanceB2B

Hanna Harjula

Business Unit Lead @ Advance B2B

Hanna vastaa Advance B2B:llä kasvumarkkinoinnin liiketoimintayksiköstä, joka auttaa kolmella mantereella toimivia SaaS-asiakkaitaan kasvamaan markkinoinnin keinoin.

Kuva

Sanni Juoperi

Growth Marketer @ Howspace

Sanni on Howspacen kasvumarkkinoija, jonka työpäivät kuluvat muun muassa verkkosivukehitykseen, sisältömarkkinointiin ja asiakaspitoon liittyvien tehtävien parissa.