Ohjelma koostuu kolmesta eri osasta:
1) Asiakaslähtöisyys, markkinointi, johtaminen, kansainvälistyminen
2) Myynnin uudet keinot, myyntiprosessi, myyntipsykologia
3) Sisältömarkkinointi, inbound-koneisto, markkinointiviesti, nettinäkyvyys
- Yrityksen edustajia voi vaihtaa moduulien välissä, jolloin yrityksestä koulutukseen voi osallistua 2-4 eri henkilöä.
Yrityskohtaisissa workshopeissa laaditaan myyntisuunnitelma kasvustrategia-templaten pohjalta. Tässä määritellään yritykselle oikea suunta avainkysymysten ”kenelle myymme”, ”mitä myymme” ja ”miten myymme” pohjalta. Toisessa workshopissa valitaan yritykselle oikeat myyntikeinot. Workshopin sisältö räätälöidään yrityksen tilanteen mukaan. Se voi painottua myyntiprosessin kipukohtiin, myyntihenkilöiden henkilökohtaiseen coachaamiseen tai vaikka digitaalisten menetelmien keinojen priorisointiin.