Viime vuonna Suomi menetti 22 maan digivertailussa ykköspaikkansa Norjalle ja sijoittui toiseksi. Pystymmekö tänä vuonna kirimään takaisin terävimpään kärkeen, vai viekö paikan joku muu? Mikä on digitaalisen markkinoinnin tila Suomen elinkeinoelämässä tällä hetkellä?
Datalla potkua bisnekseen!
Digibarometri 2018 -selvitys julkaistiin Musiikkitalon Paavo-salissa keskiviikkona 6.6. klo 8.30–11.
Tilaisuuden tallenteen löydät täältä.
Tänä vuonna tilaisuuden teema oli digitaalinen markkinointi. Tilaisuudessa esiteltiin Vainu.ion ja Googlen data-analyysi suomalaisten yritysten digitaalisen markkinoinnin ja myynnin valmiuksista sekä ministeri Lintilän Tekoälyohjelman alle perustetun Tekoälykiihdyttämön luoma työkalu yritysten tekoälyvalmiuden arviointiin.
Tilaisuuden keynote-puhujana on liikenne- ja viestintäministeri Anne Berner.

Tapahtuma päättynyt, lataa julkaisu tästä!
Täytä allaolevat pari kenttää niin pääset lataamaan Digibarometri 2018 -julkaisun.
Seminaarin ohjelma
- 8.30-9.00 Aamukahvit
- Tervetuloa Tuomo Luoma, Verkkoteollisuus
- Digibarometri 2018: Datalla potkua bisnekseen! Petri Rouvinen, Etlatieto
- Paneelikeskustelu: Data – menestyvän yrityksen elinehto?
- Keynote: Liikenne- ja viestintäministeri Anne Berner
- Tilaisuuden päätös klo 11.00
Paneeli

Maria Rajakallio
Paneelin puheenjohtaja Maria Rajakallio.
Verkkoteollisuus ry on kasvuhaluisten, verkossa liiketoimintaa tekevien suomalaisten yritysten yhteisö ja verkkoliiketoiminnan kehittäjä.

Tatu Koistinen
Bonusway on suomalainen kasvuyritys, jonka shoppailuyhteisössä on 5 miljoonaa jäsentä 16 maassa. Bonusway muodostaa verkkokaupoille 100 M€ tulospohjaista lisämyyntiä vuodessa.

Petri Anttila
CGI on henkilömäärällä mittatuna Suomen suurin IT-alan palveluyritys, joka toimii globaalisti 40 maassa 73 000 asiantuntijan voimin.

Katriina Kiviluoto
Solita on suomalainen teknologia-, strategia- ja designyritys.
Lisätietoja
Petri Rouvinen
050 367 3474
etunimi.sukunimi@etla.fi
Tuomo Luoma
Verkkoteollisuus ry
0400 434760